português | español | français | català

logo

Database search

Database:
FONS
Search:
ROCA BOSCH, ELISABET []
References found:
Showing:
1 .. 4   in format [Default]
page 1 of 1


1 / 4
select
print
Text complet
Bookmark and Share
L'Eix Besòs : una mirada desde las soluciones basadas en la naturaleza / Nancy Andrea Ramírez Agudelo, Roger Porcar Anento, Míriam Villares Junyent, Elisabet Roca Bosch



En: QRU : Quaderns de Recerca en Urbanisme. Barcelona, núm. 11 (desembre 2021), p. 40-54 : il.
Bibliografia. Resums en castellà i anglès.


Matèries: Urbanisme ; Arees metropolitanes ; Planificació urbanística ; Rius ; Parcs urbans ; Zones verdes
Àmbit:Besòs, riu ; Montcada i Reixac ; Santa Coloma de Gramenet ; Barcelona ; Sant Adrià de Besòs
Cronologia:[1996 - 2021]
Autors add.:Ramírez Agudelo, Nancy Andrea ; Porcar Anento, Roger ; Villares i Junyent, Míriam ; Roca Bosch, Elisabet
Accés: http://hdl.handle.net/2117/359223
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 4
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Actuacions per a la millora urbanística i de l'efecte barrera del ferrocarril al seu pas per Vilanova i la Geltrú [Fitxer informàtic] / Laura Torres Julian ; [dirigit per: Elisabet Roca Bosch, Míriam Villares Junyent
Torres Julian, Laura


2020
Dirigida per: Roca Bosch, Elisabet; Villares Junyent, Míriam. Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental, 2020
1 recurs electrònic
Treball final de carrera.

La ciutat de Vilanova i la Geltrú i la comarca del Garraf estan envoltades per la barrera natural del Massís del Garraf. Històricament això ha suposat greus problemes de comunicació amb la regió metropolitana de Barcelona i les comarques de l'interior. L'arribada del ferrocarril a l'any 1881 va tenir un gran impacte sobre la comarca i la seva capital alhora que va portar nous problemes. La construcció de les vies van dividir la ciutat en dues meitats provocant un efecte barrera. Davant d'aquesta problemàtica, aquesta treball pretén analitzar l'efecte barrera provocat pel ferrocarril a diverses ciutats espanyoles i en particular a Vilanova i la Geltrú; així com proposar maneres de solucionar-lo. S'ha estructurat el treball en diferents apartats, començant per una introducció sobre la importància del ferrocarril en la història, economia i demografia del Garraf i la seva capital. A continuació, es defineix l'efecte barrera i se'n proposen possibles solucions, s'analitza la situació particular de Vilanova i la Geltrú estudiant els passos de ferrocarril de la ciutat i proposant-ne millores. Finalment, l'últim capítol es centra amb més detall en un dels casos a través d'una proposta d'un pas inferior nou complementat amb plànols.


Matèries: Urbanisme ; Projectes ; Ferrocarrils ; Passos a nivell
Àmbit:Vilanova i la Geltrú ; Garraf
Cronologia:[2020]
Autors add.:Roca Bosch, Elisabet (Dir.) ; Villares i Junyent, Míriam (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2117/342649
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 4
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Estudi dels efectes socioeconòmics i urbanístics dels eixos viaris sobre Vilanova i la Geltrú (Garraf) [Fitxer informàtic] / Xavier Bertran Carreras ; [dirigit per: Míriam Villares Junyent, Elisabet Roca Bosch]
Bertran Carreras, Xavier


2012
Dirigida per: Villares Junyent, Míriam; Roca Bosch, Elisabet. Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori, 2012
1 recurs electrònic
Treball final de carrera.

La tesina pretèn fer un estudi dels impacte socioeconòmics i urbanístics que han tingut la construcció de les infraestructures a Vilanova i la Geltrú i la comarca del Garraf els últims anys, especialment en els casos de l'autopista C-32 i el recent inaugurat Eix Diagonal. Es fa en primer lloc una anàlisi de la situació actual d'aquest territori, en segon lloc s'analitza els impactes que va provocar la construcció de la C-32, i per últim es fa un anàlisi dels efectes que previsiblement tindrà l'Eix Diagonal els propers anys.


Matèries: Carreteres ; Xarxa viària ; Urbanisme ; Infraestructures de transport ; Desenvolupament urbà
Àmbit:Vilanova i la Geltrú ; Garraf
Cronologia:[2000 - 2012]
Autors add.:Villares i Junyent, Míriam (Dir.) ; Roca Bosch, Elisabet (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2099.1/23030
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 4
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Estudi dels efectes socioeconòmics, urbanístics i ambientals de l'eix entre Maçanet de la Selva i Castell-Platja d'Aro [Fitxer informàtic] / Carlos Recuero Hernández ; [dirigit per: Míriam Villares i Junyent, Elisabet Roca Bosch]
Recuero Hernández, Carlos


2009
Dirigida per: Villares i Junyent, Míriam; Roca Bosch, Elisabet. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori, 2009
1 recurs electrònic
Tesina (Enginyeria de Camins, Canals i Ports).

Els atractius turístics de la Costa Brava han estat la base del seu creixement i desenvolupament econòmic en les últimes dècades. Aquest turisme però, ha provocat també un augment de la demanda d'equipaments, ja que la població estacional en els municipis costaners durant l'estiu és molt superior a la de l'hivern. Donat que gran part del turisme prové de la regió de Barcelona, històricament s'han produït retencions de transit durant aquestes èpoques de demanda turística en el corredor que connecta la Costa Brava central amb l'autopista AP-7, l'anomenat eix Maçanet de la Selva-Platja d'Aro. Amb l'objectiu de millorar aquesta situació es van realitzar obres per tal d'ampliar la capacitat d'aquest corredor. És evident que aquesta millora facilita el desplaçament entre Barcelona i la Costa Brava, amb l'impuls que això suposa per al turisme directament i per la construcció de forma indirecta a causa de les segones residències.


Matèries: Infraestructures de transport ; Carreteres ; Xarxa viària ; Impacte ambiental ; Segones residències ; Economia ; Turisme ; Urbanisme ; Medi ambient
Àmbit:Maçanet de la Selva ; Castell-Platja d'Aro ; Selva ; Baix Empordà ; Tossa de Mar
Cronologia:[2009]
Autors add.:Villares i Junyent, Míriam (Dir.) ; Roca Bosch, Elisabet (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2099.1/8461
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



page 1 of 1

Database  FONS : Advanced form

   
Search:
in field:
 
1     
2   
3